دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۴۳:۴۲

استقبال محققین و صنعتگران از همایش هجدهم صنایع دریایی

باشگاه خبری فراساحل: مسئول اجرایی کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی: به دلیل استقبال و مشارکت متخصصین خارجی امسال برای اولین بار بخشی را با عنوان چکیده انگلیسی برای مقالات فارسی در کمیته پیش‌بینی گردید تا مخاطبین خارجی، با تحقیقاتی که توسط متخصصان ایرانی آشنا شوند. امسال استقبال خوبی در بخش علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی انجام گرفته است که طی برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته 18 کارگاه آموزشی طی دو روز همایش برگزار می‌گردد. مسئول اجرایی کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی در اینباره گفت: امسال استقبال بسیار خوبی که از طرف دانشجویان، محققین و اساتید مختلف برای ثبت‌نام در این کارگاه‌های آموزشی انجام شد که با بررسی‌های انجام شده در کمیته علمی 18 کارگاه آموزشی انتخاب شد که 5 کارگاه توسط محققین خارجی و 13 کارگاه نیز توسط صنعت‌گران برتر داخلی، محققین و اساتید که در زمینه دریا فعالیت دارند که از بخشهای صنعت و دانشگاهی هستند مورد تائید قرار گرفته است. امیر حشمتی در ادامه گفت: با توجه به فضای پسا برجام و گره گشایی‌های انجام شده تعداد بسیاری از خارجی‌ها خصوصا ایرانی‌های موفق مقیم خارج درخواستهایی برای ارائه کارگاه‌ها داشتند که حدود 5 کارگاه خارجی در نظر گرفته شد که طی دو روز همایش برگزار می‌گردد.

حشمتی خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال و مشارکت متخصصین خارجی امسال برای اولین بار بخشی را با عنوان چکیده انگلیسی برای مقالات فارسی در کمیته پیش‌بینی گردید تا مخاطبین خارجی، با تحقیقاتی که توسط متخصصان ایرانی انجام می‌شود آشنا شوند که 160 مقاله پذیرفته شده از 360 مقاله دارای چکیده انگلیسی هستند. مسئول اجرایی کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی اعلام داشت: کارگاه‌های داخلی عناوین و موضوعات متعددی را از جمله صادرات و مخاطرات دریایی، پروش ماهی در قفس و ... را شامل می‌شود. در بخش خارجی انرژی های تجدید پذیر دریایی، بررسی صنعت کشتی‌سازی ایران، نفت و گاز، طراحی لوله‌های انتقال نفت انعطاف‌پذیر و ... از عناوین آن‌ها هستند. حشمتی بیان داشت: امسال با تدابیر کمیته علمی تعداد ارائه مقالات شفاهی حدود 50% افزایش پیدا کرد و تعداد مقالات شفاهی به 50 مقاله رسید. برای ارائه پوستری هم نسبت به سال گذشته افزایش داشته و حدود 100 مقاله بصورت پوستری ارائه می‌شود. وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت برنامه همایش به سایت www.miciran.ir مراجعه کنند تا با توجه به اطلاعات موجود برنامه‌ریزی خودشان را برای حضور در همایش انجام بدهند. شایان ذکر است، هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع‌دریایی و دریانوردی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری ارگان‌های دریایی کشور 27 الی 30 مهر ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌گردد.



  کد خبر : 2516
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :